Psychologia przedsiębiorczości

Wydawnictwa AGH

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 250x176 mm
  • Oprawa: broszurowa
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
37,90 PLN
Nasza cena
34,44 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 29,33 zł



Książka zawiera przegląd aktualnej wiedzy naukowej z zakresu psychologicznych aspektów aktywności przedsiębiorczej. Przedsiębiorczość to wszak nie tylko domena ekonomistów czy specjalistek od zarządzania. Za aktywnością przedsiębiorczą stoją konkretni ludzie, których sposób myślenia, podejmowania decyzji, tworzenia innowacji, jest motorem powstawania nowych firm, ich rozwoju, a czasem i upadku. W publikacji tej znajdują się wyniki badań, przegląd teorii i praktyczne przykłady dotyczące m.in. takich zagadnień jak motywacja, innowacyjność, radzenie sobie z porażką czy osobowościowe korelaty aktywności przedsiębiorczej. Podręcznik, mimo że opiera się na wynikach badań naukowych z zakresu psychologii przedsiębiorczości, napisany jest przystępnym językiem, co czyni go odpowiednią lekturą dla wszystkich osób zainteresowanych aktywnością przedsiębiorczą i przedsiębiorczymi kompetencjami.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Wydawnictwo AGH
Al. Mickiewicza 30
30-059 Kraków (Polska)
tel: 126174670
email: wydaghsklep@agh.edu.pl


Szczegóły

Tytuł: Psychologia przedsiębiorczości
Autor: Joanna Pyrkosz-Pacyna
Wydawnictwo: Wydawnictwa AGH
ISBN: 9788366364332
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 158
Format: 250x176 mm
Oprawa: broszurowa

Recenzje