Książka zawiera przegląd aktualnej wiedzy naukowej z zakresu psychologicznych aspektów aktywności przedsiębiorczej. Przedsiębiorczość to wszak nie tylko domena ekonomistów czy specjalistek od zarządzania. Za aktywnością przedsiębiorczą stoją konkretni ludzie, których sposób myślenia, podejmowania decyzji, tworzenia innowacji, jest motorem powstawania nowych firm, ich rozwoju, a czasem i upadku. W publikacji tej znajdują się wyniki badań, przegląd teorii i praktyczne przykłady dotyczące m.in. takich zagadnień jak motywacja, innowacyjność, radzenie sobie z porażką czy osobowościowe korelaty aktywności przedsiębiorczej. Podręcznik, mimo że opiera się na wynikach badań naukowych z zakresu psychologii przedsiębiorczości, napisany jest przystępnym językiem, co czyni go odpowiednią lekturą dla wszystkich osób zainteresowanych aktywnością przedsiębiorczą i przedsiębiorczymi kompetencjami.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwo AGH
Al. Mickiewicza 30
30-059 Kraków (Polska)
tel: 126174670
email: wydaghsklep@agh.edu.pl
Szczegóły
Tytuł: Psychologia przedsiębiorczościAutor: Joanna Pyrkosz-Pacyna
Wydawnictwo: Wydawnictwa AGH
ISBN: 9788366364332
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 158
Format: 250x176 mm
Oprawa: broszurowa
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Przedsiębiorczość społeczna
Teoria i praktyka
Teoria i praktyka
Nieoczywiste
Psychologiczne aspekty postrzegania ekspertów i ich rekomendacji
Wydawnictwo Naukowe PWN
Schizofrenia u mężczyzn
Medical Education
Schizofrenia u kobiet
Medical Education
Starość jak ją widzi psychologia
Akademia Ignatianum