Prawo a media społecznościowe

Wydawnictwo Uniwesytetu Jagiellońskiego

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 15.8 x 23.5 cm
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
58,60 PLN
Nasza cena
53,24 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 41,90 zł



Zbiorowe opracowanie problematyki prawnej związanej z funkcjonowaniem mediów społecznościowych uważam za bardzo cenną inicjatywę grupy Autorów, nad którymi opiekę naukową sprawował Pan Profesor Ryszard Markiewicz. [...] W monografii podejmowane jest szerokie spektrum zagadnień prawnych dotyczących sieci społecznościowych. W zespole autorskim znaleźli się badacze prawa konstytucyjnego, praw człowieka, cywiliści, karniści. Sprawia to, że otrzymujemy dzieło kompleksowe, pozwalające całościowo spojrzeć na analizowane zjawisko.
- dr hab. Wojciech Machała, Uniwersytet Warszawski

Niniejsza książka jest rezultatem dwuletnich badań prowadzonych przez doktorantów w ramach seminarium projektowego programu doktorskiego z zakresu nauk prawnych w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, który jest współtworzony we współpracy z Wydziałem Prawa i Administracji UJ.

Z satysfakcją oddajemy w ręce czytelników rezultat pierwszej edycji seminarium projektowego, który został przygotowany pod kierownictwem naukowym pana prof. dr. hab. Ryszarda Markiewicza. Temat projektu – będący także tytułem niniejszego tomu – „Prawo a media społecznościowe" znakomicie oddaje ideę seminariów projektowych: podejmowania ważnych i aktualnych wyzwań dla nauk prawnych z perspektywy różnych ich specjalności z równoczesnym uwzględnieniem nieodzownego w uprawianiu nauki we współczesnym świecie komponentu interdyscyplinarnego. Jesteśmy więc przekonani, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem nie tylko prawników.
(fragment Słowa wstępnego)

Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:

Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:


Szczegóły

Tytuł: Prawo a media społecznościowe
Autor: Ryszard Markiewicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwesytetu Jagiellońskiego
Seria: Porta Iuris
Kod paskowy: 9788323350927
ISBN: 978-83-233-5092-7
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 368
Format: 15.8 x 23.5 cm

Recenzje