Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

PWE

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 17.6 x 25.0 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
89,90 PLN
Nasza cena
69,23 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 68,33 zł



Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie.

Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.

Szczegóły

Tytuł: Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
Autor: Magdalena Kowalska
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320825657
ISBN: 978-83-208-2565-7
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 340
Format: 17.6 x 25.0 cm
Oprawa: Miękka

Recenzje