Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie.
Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
Szczegóły
Tytuł: Marketing relacji w dobie technologii cyfrowychAutor: Magdalena Kowalska
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320825657
ISBN: 978-83-208-2565-7
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 340
Format: 17.6 x 25.0 cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Karmienie piersią
Natuli
Jak zrozumieć się w rodzinie
Natuli
Rozwój seksualny dzieci
Natuli
Jak zrozumieć małe dziecko
Natuli
Prawo a media społecznościowe
Wydawnictwo Uniwesytetu Jagiellońskiego
Lady Sapiens. Prawdziwa prehistoria kobiet
Znak Koncept
Fascynująca fizyka
Wydawnictwo Naukowe PWN