Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny

MT Biznes

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 14.1 x 21.8 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze
Sugerowana cena
55,70 PLN
Nasza cena
50,61 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 41,19 zł



„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” – to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę!

Tradycyjnie etap obrony ceny pojmuje się jako moment obiekcji, w którym klient mówi do sprzedającego: „Ta cena jest za wysoka. Czy możemy coś z nią jeszcze zrobić?” lub też wprost: „To dla nas za drogo”. Jednak rzeczywista obrona ceny jest wpisana w cały proces sprzedaży. Na etapie badania potrzeb sprytny klient stara się wywrzeć wpływ na handlowca i na pytanie: „Co jest dla pana ważne?” odpowiada „cena”. Na etapie prezentacji oferty znów niepozornie, ale w sposób skuteczny handlowiec może obronić cenę. Jeśli umie wywołać pragnienie posiadania czy współpracy – schodzi ona na dalszy plan. Traci swoją ważność. Lecz jakich konkretnych technik użyć, aby obronić cenę i by klient przystał na naszą propozycję? Znajdziecie je w niniejszej książce.

To już drugie - uaktualnione i rozszerzone - wydanie Technik obrony ceny, które zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, by czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują też propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne – to wszystko znajdziesz w tej książce, i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę.


Szczegóły

Tytuł: Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny
Autor: Roman Kawszyn, Adam Szaran
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788382311617
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 200
Format: 14.1 x 21.8 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Recenzje