W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak:
istota marketingu międzynarodowego,
analiza międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstw,
strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne,
badania marketingowe rynków zagranicznych,
kształtowanie elementów marketingu na rynkach zagranicznych (produkt i marka, kanały dystrybucji, promocja, ceny),
organizacja marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach.
istota marketingu międzynarodowego,
analiza międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstw,
strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne,
badania marketingowe rynków zagranicznych,
kształtowanie elementów marketingu na rynkach zagranicznych (produkt i marka, kanały dystrybucji, promocja, ceny),
organizacja marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach.
Szczegóły
Tytuł: Marketing międzynarodowyAutor: Elżbieta Duliniec
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320817874
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 318
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Instrumenty marketingu
Branta
Kodeks postepowania karnego
LexisNexis
Konstytucyjny system władz publicznych
LexisNexis
Legislacja administracyjna
Wolters Kluwer