Python zorientowany obiektowo
Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika

Helion

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 16.5x22.8cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
89,00 PLN
Nasza cena
66,03 PLN
Oszczędzasz 26%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 60,93 zł



Python jest jednym z najczęściej używanych języków programowania. Może służyć do wielu celów, a jego możliwości są nieustannie poszerzane przez wciąż powstające biblioteki i narzędzia. Równocześnie niejeden programista poprzestaje na tworzeniu kodu w sposób proceduralny. Tymczasem w Pythonie jak najbardziej możliwe jest programowanie zorientowane obiektowo, pozwalające organizować kod w poręczne jednostki, których później można wielokrotnie używać. Taki kod jest czytelny, łatwy w rozbudowie i dużo efektywniejszy w działaniu. Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pisać kod łatwy w utrzymaniu i rozbudowie. Nauczysz się tworzyć klasy i obiekty w Pythonie i skorzystasz z tych umiejętności, by budować atrakcyjne elementy GUI. Niejako przy okazji poznasz framework pygame i płynnie przejdziesz do pisania interaktywnych gier i aplikacji zawierających widżety GUI, animacje i wiele różnych scen. Opanujesz ponadto takie koncepcje jak maszyna stanów, modalne okna dialogowe czy wzorce projektowe — a w praktyce zastosujesz wzorzec model-widok-kontroler. W książce między innymi: * gruntowne podstawy programowania zorientowanego obiektowo * tworzenie obiektów i zarządzanie nimi * praktyczne stosowanie hermetyzacji w kodzie * zastosowanie polimorfizmu podczas tworzenia interfejsów * mechanizm dziedziczenia w praktyce Python: zorientuj swój kod na obiekty!

Szczegóły

Tytuł: Python zorientowany obiektowo
Podtytuł: Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
Autor: Kalb Irv
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328394063
Tytuł oryginału: Object-Oriented Python: Master OOP by Building Games and GUIs
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Górczyńska Agnieszka
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 432
Format: 16.5x22.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: