Punkt odniesienia.
Rzecz o motywacyjnych i poznawczych inklinacjach w ekonomii behawioralnej (wyd. III)

CeDeWu

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
65,00 PLN
Nasza cena
59,40 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 54,58 zł



Człowiek, który cudem uniknął śmierci lub poważnych obrażeń, czuje się jak zwycięzca. Jest niczym ten, który wygrał milion złotych na loterii albo otrzymał drugie życie. Dlaczego? Przecież obiektywnie w jego życiu nic nie zmieniło się w stosunku do sytuacji sprzed tego zdarzenia.

Wbrew powszechnej intuicji to, czy jakaś okoliczność zostanie odebrana jako zysk czy strata, w dużej mierze zależy od umiejscowienia punktu odniesienia. Wpływ punktu odniesienia na poziom satysfakcji oraz na podejmowane decyzje jest jednym spośród wielu efektów motywacyjnych i poznawczych omawianych w tej pracy.

W monografii podjęta została ważna problematyka wpływu czynników behawioralnych na podejmowanie decyzji, ze szczególnym uwzględnieniem decyzji ekonomicznych.

Z recenzji dr hab. Justyny Franc-Dąbrowskiej, prof. SGGW

Książka jest adresowana do środowiska naukowego. Może być także interesująca dla praktyków gospodarczych. Dotyczy nowatorskich zagadnień w finansach behawioralnych w ogólności, a w zakresie teorii perspektywy w szczególności.

Z recenzji prof. dr. hab. Adama Szyszki

Szczegóły

Tytuł: Punkt odniesienia.
Podtytuł: Rzecz o motywacyjnych i poznawczych inklinacjach w ekonomii behawioralnej (wyd. III)
Autor: Piotr Zielonka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381027007
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 170
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg

Recenzje