Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II

Onepress

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 16.8 x 23.7 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
99,00 PLN
Nasza cena
73,72 PLN
Oszczędzasz 26%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 67,68 zł



Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy?

Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!

Szczegóły

Tytuł: Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
Autor: Katarzyna Wojciechowska
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788383227856
ISBN: 978-83-8322-785-6
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 408
Format: 16.8 x 23.7 cm
Oprawa: Miękka

Recenzje