Marka przywództwa
Jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa

MT Biznes

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,90 PLN
Nasza cena
32,77 PLN
Oszczędzasz 35%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone.
W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć.
Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak:
? stworzyć cel dla marki przywództwa
? ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
? zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa
? zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy

Szczegóły

Tytuł: Marka przywództwa
Podtytuł: Jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa
Autor: Dave Ulrich, Norman Smallwood
Wydawnictwo: MT Biznes
Kod paskowy: 9788361040798
ISBN: 978-83-610-4079-8
Tytuł oryginału: Leadership brand
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Pawłowski Konrad
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 302
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Recenzje