Polski e-konsument typologia, zachowania

Helion

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 18.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
34,90 PLN
Nasza cena
13,26 PLN
Oszczędzasz 63%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług. Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta. Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek. W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania: 1. KIM JEST e-konsument Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci. 2. CO KUPUJE e-konsument Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów. 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci. 4. JAK KUPUJE Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt. 5. GDZIE KUPUJE W sklepie internetowym czy na aukcji Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu

Szczegóły

Tytuł: Polski e-konsument typologia, zachowania
Autor: Magdalena Jaciow, Robert Wolny
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324634026
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 191
Format: 18.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg

Recenzje