Książka zawiera opis sposobów oddziaływania na ludzi, wpływania na postawy i zachowania. Omówione zostały tylko techniki perswazyjne, które są stosowane w bardziej klasyczny i zinstytucjonalizowany sposób, przede wszystkim w ramach promocji i reklamy, a także niektórych dziedzin pokrewnych. W większości publikacji na ten temat omawia się głównie językowe i erystyczne aspekty przekonywania. Praca wychodzi poza tak określoną problematykę, ukazuje także inne możliwości, wynikające np. ze sposobów umieszczania lub modyfikacji przekazów perswazyjnych albo wyboru innej drogi dotarcia do odbiorców.
Szczegóły
Tytuł: Techniki perswazyjnePodtytuł: Podstawy
Autor: Michał Gajlewicz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410005
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 256
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg