Wielu naukowców i praktyków biznesu poszukuje odpowiedzi na pytanie: Czy dobre przedsiębiorstwo może stać się doskonałe? A jeśli może, jakie czynniki na to wpływają? Co może zrobić menedżer, by zwiększyć swoją efektywność we współpracy z zespołem? Jak zadbać o pracowników w świecie dynamicznych zmian gospodarczych i społecznych, funkcjonowania organizacji w dużej zmienności, niepewności, złożoności i niejednoznaczności, czyli w świecie VUCA? Autorka zachęca do przyjrzenia się coachingowemu modelowi zarządzania, który oparty jest na pięciu filarach: zaufaniu, budowaniu pozytywnych relacji w zespole, zaangażowaniu, odpowiedzialności i wspólnym postrzeganiu celów.
W książce przedstawiono:
• ideę coachingu,
• sposoby integrowania coachingu z instrumentami zarządzania kapitałem ludzkim,
• wymagania związane z wprowadzaniem coachingowego stylu zarządzania do organizacji,
• ewolucję modeli zarządzania kapitałem ludzkim: od modelu klasycznego do modelu Management 3.0,
• autorski, innowacyjny coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim wraz z ciekawym opisem
przeprowadzonych badań wśród kadry kierowniczej i analizą uzyskanych wyników.
Publikacja jest wynikiem kilkunastoletniej pracy autorki z kadrą menedżerską firm polskich oraz międzynarodowych. Jest też odpowiedzią na zgłaszane przez menedżerów wyzwania związane z zarządzaniem personelem, odnoszące się do budowania zaufania, atmosfery wzajemnego szacunku, współpracy, odpowiedzialności i zaangażowania.
Szczegóły
Tytuł: Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim we współczesnej organizacjiAutor: Małgorzata Świerkosz-Hołysz
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381027977
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 236
Format: 23.5x16.5cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Finanse publiczne w sytuacjach kryzysowych
Zagadnienia prawno-finansowe
Zagadnienia prawno-finansowe
Księgarnia Akademicka
Hiszpański Mapy językowe
Preston Publishing
Zarządzanie. Nowe otwarcie
Poltext
Semiotyka w marketingu
Jak badać znaki, symbole i kody rynku
Jak badać znaki, symbole i kody rynku
Wydawnictwo Naukowe PWN
Motywacja Perspektywa Biologiczna, psychologiczna i środowiskowa
Wydawnictwo Naukowe PWN