Większość z nas boi się zmian, uważając, że są zbyt trudne lub wręcz niemożliwe do wprowadzenia. Autorzy książki, łącząc wiedzę z dziedziny behawioryzmu z doświadczeniami wybitnych ludzi ze świata biznesu i nauki, opisują narzędzia i techniki używane przez mistrzów oddziaływania, służące pożądanym zmianom. Dzięki tej książce poznajemy etapy procesu oddziaływania, w tym skuteczne strategie, za pomocą których możemy wprowadzić gruntowne zmiany w życiu osobistym, zawodowym i społecznym. Dowiadujemy się, że zwykli ludzie mogą dokonywać niezwykłych rzeczy i rozwiązywać problemy, którymi inni nie mieliby odwagi się zająć.
Szczegóły
Tytuł: Sztuka wywierania wpływuPodtytuł: Jak wprowadzić dowolną zmianę
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788375266641
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Wacowska Kaja
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 344
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.47 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Tatry i Pieniny
PPWK
Gimnazjum Encyklopedia ucznia PWN + CD
Wydawnictwo Naukowe PWN
Poezje
Ibis
Rzetelny proces karny
Wolters Kluwer
Wizerunek miasta Od koncepcji do wdrożenia
Wolters Kluwer
Ilustrowana encyklopedia dinozaurów
Parragon
Akademia Języka Polskiego PWN Tom 4
Wydawnictwo Naukowe PWN