Praca jest bardzo kompetentnym opracowaniem złożonej problematyki poświęconej kształtowaniu wizerunku miasta. Jej zaletą są, z jednej strony, solidne podstawy teoretyczne, oparte na najnowszej światowej literaturze przedmiotu, z drugiej natomiast, liczne przykłady rozwiązań i zastosowań różnego rodzaju instrumentów kształtujących ów wizerunek. Sprawia to, że niniejsza publikacja jest nie tylko kompendium wiedzy dla badaczy poruszających się w tej tematyce, lecz także interesującą i zrozumiałą literaturą dla władz zarządzających przestrzenią oraz dla lokalnych organizacji.
Z recenzji Prof. zw. dr hab. H. Szulce, UE w Poznaniu
Z recenzji Prof. zw. dr hab. H. Szulce, UE w Poznaniu
Szczegóły
Tytuł: Wizerunek miasta Od koncepcji do wdrożeniaAutor: Glińska Ewa, Florek Magdalena, Kowalewska Anna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788376012803
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 176
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.18 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Koszmarny narzeczony
Jaworski
Instrukcja kasowa Procedury i dokumentacja
INFOR Grupa
Poezje
Ibis
Rzetelny proces karny
Wolters Kluwer
Sztuka wywierania wpływu
Jak wprowadzić dowolną zmianę
Jak wprowadzić dowolną zmianę
Wolters Kluwer
Ilustrowana encyklopedia dinozaurów
Parragon
Akademia Języka Polskiego PWN Tom 4
Wydawnictwo Naukowe PWN