Wiedza o reklamie
Od pomysłu do efektu

Szkolne PWN

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 20.0x25.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
41,00 PLN
Nasza cena
25,97 PLN



Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polsce i na świecie. Część druga dotyczy teorii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciąga uwagę odbiorców , jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu retoryki reklamy, m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i figury wykorzystywane w reklamie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii reklamowych. W książce są wiadomości dotyczące podziału i funkcji agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie się jak badać skuteczność reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej aspektami.Wiedza o reklamie to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.

Szczegóły

Tytuł: Wiedza o reklamie
Podtytuł: Od pomysłu do efektu
Autor: Janiszewska Karolina, Korsak Rafał, Kwarciak Bogusław
Wydawnictwo: Szkolne PWN
Seria: Park Edukacja
ISBN: 9788374468251
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 360
Format: 20.0x25.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.73 kg

Recenzje