Dyfuzja innowacji

Narodowe Centrum Kultury

  • Rok wydania: 2024
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
89,00 PLN
Nasza cena
64,96 PLN
Oszczędzasz 28%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 63,55 zł



Pierwsze polskie wydanie najważniejszej publikacji poświęconej tematyce rozpowszechniania nowych idei i pomysłów. Everett M. Rogers wyjaśnia, w jaki sposób innowacje rozprzestrzeniały się za pośrednictwem wybranych kanałów komunikacji. Książka stanowi klasyczną pozycję nie tylko dla badaczy społecznych, ale również wśród ekspertów z dziedziny foresightu. Nowość innowacji nie oznacza tylko związanej z nią nowej wiedzy. Ktoś mógł wiedzieć o innowacji już od jakiegoś czasu, ale nie zajął wobec niej pozytywnej ani negatywnej postawy, nie przyjął jej ani nie odrzucił. „Nowość” innowacji można więc wyrazić w kategoriach wiedzy, postawy albo decyzji o jej przyjęciu. Everett M. Rogers Dzieło Rogersa stara się odpowiedzieć na wiele pytań, które w globalnym świecie stawiane są nie tylko przez naukowców, ale też wszystkich z uwagą przyglądających się zmianom zachodzącym w rzeczywistości. Dlaczego jedne tendencje, nowinki, pomysły przyjmują się, inne – sprawiające wrażenie absolutnie odkrywczych, nowatorskich i przełomowych – blakną, są zapominane czy wręcz odrzucane? Co ma na to wpływ? Czy można wypracować algorytm takiego działania? Jakie etapy i jakie czynniki na poszczególnych etapach decydują o powodzeniu innowacji bądź jej fiasku? Rafał Wiśniewski

Szczegóły

Tytuł: Dyfuzja innowacji
Autor: Everett M Rogers
Wydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury
Seria: Myśl o Kulturze
ISBN: 9788379824281
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 712
Oprawa: Twarda

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: