Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

Onepress

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 16.0 x 23.5 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
79,00 PLN
Nasza cena
60,84 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 58,82 zł



Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy

To trzecie wydanie bestsellera napisanego przez specjalistę, który wiele lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, korporacyjny menedżer wysokiego szczebla, nieustannie się doszkalał, a potem doradzał w tym zakresie swoim klientom. Wreszcie doszedł do wniosku, że wbrew pozorom marketing to prosta sprawa. By go praktykować z dobrym skutkiem, wystarczy zrozumieć, czym jest i na jakich mechanizmach bazuje.

To, co jest naprawdę trudne, to dokonywanie właściwych wyborów. Tej sztuce Jarek Szczepański radzi poświęcić czas. A brand marketing? A zrozumienie zasad rządzących rynkiem? Kwestie związane z innowacjami i rynkową strategią marki? A skuteczność w działaniu ― czy to jako producenta, czy to jako detalisty? Te wszystkie zagadnienia przybliży Ci Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Trzecie wydanie bestsellera zostało poszerzone o rozdział w całości poświęcony formatom detalicznym, czyli różnym sposobom handlowania.


Szczegóły

Tytuł: Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
Autor: Jarek Szczepański
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788328917828
ISBN: 978-83-289-1782-8
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 384
Format: 16.0 x 23.5 cm
Oprawa: Miękka

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: