Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.
Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku.
Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy.
Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów ?klasycznego? marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje (?) aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. (?) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case?y i zadania do wykonania przez czytelnika.
prof. zw. dr hab. Marek Prymon
Prof. dr hab. Eugeniusz Michalski, kierownik Katedry Zarządzania, Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych.
Szczegóły
Tytuł: Marketing Podręcznik akademickiAutor: Eugeniusz Michalski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301194338
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 726
Format: 16.5x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 1.15 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kompendium wiedzy o marketingu
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing Teoria i przykłady
Placet
Zofia Stryjeńska
Bosz
Marketing 4.0
Era cyfrowa
Era cyfrowa
MT Biznes
Marketing
Rebis