Podręcznik - leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.
Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
Szczegóły
Tytuł: Kompendium wiedzy o marketinguWydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: KOMPENDIUM WIEDZY
ISBN: 9788301148379
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 358
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg
Redakcja: Pilarczyk Bogna, Mruk Henryk
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kompendium wiedzy o handlu
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kompendium wiedzy o społeczeństwie państwie i prawie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kompendium wiedzy o ekonomii
Wydawnictwo Naukowe PWN
Magiczne Drzewo. Gra. Tom 5
wyd. 2013
wyd. 2013
Znak Emotikon
Ilustrowana księga świata
Publicat
Matematyka z wesołym kangurem żółta
Aksjomat Toruń
Magiczne Drzewo. Cień smoka
Tom VI
Tom VI
Znak Emotikon
Ekonomia Instrukcja obsługi
Wydawnictwo Krytyki Politycznej