Kompendium wiedzy o marketingu

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
76,50 PLN
Nasza cena
69,51 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 60,56 zł



Podręcznik - leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Szczegóły

Tytuł: Kompendium wiedzy o marketingu
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: KOMPENDIUM WIEDZY
ISBN: 9788301148379
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 358
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg
Redakcja: Pilarczyk Bogna, Mruk Henryk

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: