Kompendium wiedzy o marketingu

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
74,00 PLN
Nasza cena
68,93 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 64,27 zł



Podręcznik - leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Kraj produkcji: PL

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: bok@pwn.com.pl


Szczegóły

Tytuł: Kompendium wiedzy o marketingu
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: KOMPENDIUM WIEDZY
ISBN: 9788301148379
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 358
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg
Redakcja: Pilarczyk Bogna, Mruk Henryk

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: