Kolejny podręcznik-leksykon, skierowany przede wszystkim do licealistów, maturzystów, kandydatów na studia i studentów różnych uczelni wyższych oraz do wszystkich osób pragnących poznać tajniki handlu.
Książka składa się z 12 rozdziałów, w których w sposób skondensowany omówiono najważniejsze zagadnienia związane z handlem, w tym m.in.:
rolę handlu we współczesnej gospodarce,
specyfikę i zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym,
zarządzanie zasobami ludzkimi i jakością w handlu,
marketing, logistykę i systemy informatyczne w handlu,
handel elektroniczny,
kooperację, internacjonalizację i controlling.
Kompendium stanowi znakomitą podstawę do dalszych studiów, może też służyć jako repetytorium ułatwiające przygotowanie do egzaminu. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą.
Do głównych zalet książki należą:
syntetyczne omówienie najważniejszych zagadnień,
prosty i zwięzły język,
alfabetyczny wykaz haseł,
hasła na marginesach.
Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem Handlowym Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Szczegóły
Tytuł: Kompendium wiedzy o handluWydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830115446201
ISBN: 9788301154462
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 344
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg
Redakcja: Słowińska Maria
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kompendium wiedzy o marketingu
Wydawnictwo Naukowe PWN
Mała wielka firma
Studio Emka
Kompendium wiedzy o społeczeństwie państwie i prawie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kompendium wiedzy o ekonomii
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ilustrowana księga świata
Publicat
Will Grayson, Will Grayson
Bukowy Las