Marketing Teoria i przykłady

Placet

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
57,75 PLN
Nasza cena
44,78 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.

Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.

Szczegóły

Tytuł: Marketing Teoria i przykłady
Autor: Waniowski Paweł, Sobotkiewicz Dariusz, Daszkiewicz Magdalena
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881623
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 392
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.65 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: