Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.
Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.
Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.
Szczegóły
Tytuł: Marketing Teoria i przykładyAutor: Waniowski Paweł, Sobotkiewicz Dariusz, Daszkiewicz Magdalena
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881623
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 392
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.65 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kompendium wiedzy o marketingu
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing Podręcznik akademicki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing 4.0
Era cyfrowa
Era cyfrowa
MT Biznes