Merchandising w małych i dużych firmach handlowych
Teoria i praktyka

C. H. Beck

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 15.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,00 PLN
Nasza cena
33,64 PLN



Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych. Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży. Autorka odpowiada między innymi na pytania: * jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży * jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów * jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową * jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt * jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.

Szczegóły

Tytuł: Merchandising w małych i dużych firmach handlowych
Podtytuł: Teoria i praktyka
Autor: Witek Lucyna
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: VADEMECUM MENEDŻERA
ISBN: 9788374836791
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 294
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg

Recenzje