Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych.
Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży.
Autorka odpowiada między innymi na pytania:
* jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży
* jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów
* jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową
* jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt
* jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu
Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.
Szczegóły
Tytuł: Merchandising w małych i dużych firmach handlowychPodtytuł: Teoria i praktyka
Autor: Witek Lucyna
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: VADEMECUM MENEDŻERA
ISBN: 9788374836791
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 294
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Field Marketing
Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Wolters Kluwer