Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują, na czym polega marketing terenowy oraz jak i kiedy można go stosować. Omawiają także szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.
Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.
Szczegóły
Tytuł: Field MarketingPodtytuł: Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor: Mullin Roddy, Williams Alison
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326431241
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 324
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Mój piękny trawnik
Hortnas