Metody i techniki sondażowych badań opinii

PWE

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
61,90 PLN
Nasza cena
48,57 PLN



Badania opinii publicznej są ważnym źródłem informacji dla producentów, dystrybutorów, polityków, dlatego w życiu gospodarczym szybko rośnie znaczenie sondaży. Coraz więcej bowiem decyzji finansowych czy inwestycyjnych uwzględnia wskaźniki nastrojów zarówno producentów, jak i konsumentów. W książce zostały przedstawione: organizacja badań sondażowych opinii, stosowane w tych badaniach metody i techniki, najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania. Książkę uzupełniają przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych. Książka jest przeznaczona dla studentów: zarządzania, marketingu, socjologii, psychologii społecznej, dziennikarstwa, a także osób profesjonalnie zajmujących się badaniami opinii publicznej.

Szczegóły

Tytuł: Metody i techniki sondażowych badań opinii
Autor: Szreder Mirosław
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818437
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 256
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg

Recenzje