Badania opinii publicznej są ważnym źródłem informacji dla producentów, dystrybutorów, polityków, dlatego w życiu gospodarczym szybko rośnie znaczenie sondaży. Coraz więcej bowiem decyzji finansowych czy inwestycyjnych uwzględnia wskaźniki nastrojów zarówno producentów, jak i konsumentów. W książce zostały przedstawione: organizacja badań sondażowych opinii, stosowane w tych badaniach metody i techniki, najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania. Książkę uzupełniają przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych.
Książka jest przeznaczona dla studentów: zarządzania, marketingu, socjologii, psychologii społecznej, dziennikarstwa, a także osób profesjonalnie zajmujących się badaniami opinii publicznej.
Szczegóły
Tytuł: Metody i techniki sondażowych badań opiniiAutor: Szreder Mirosław
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818437
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 256
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Wydawnictwo Naukowe PWN
Grzeczność w komunikacji językowej
Wydawnictwo Naukowe PWN
Jak napisać pracę dyplomową Poradnik dla humanistów
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Psychologia starzenia się i starości
Wydawnictwo Naukowe PWN
Umysł matematyczny
Copernicus Center Press