Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.
Szczegóły
Tytuł: Metody ilościowe w badaniach marketingowychAutor: Małgorzata Roszkiewicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301137717
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 352
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.516 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Mój głos podąży za tobą
Zysk i S-ka
Grzeczność w komunikacji językowej
Wydawnictwo Naukowe PWN
Dziecko z zespołem Downa
Jaka to musi być miłość
Jaka to musi być miłość
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Zaburzenia osobowości we współczesnym świecie
Instytut Psychologii Zdrowia PTP