Materiały do nauczania zdrowia publicznego na kierunku pielęgniarstwo metodą PBL (Problem Based Learning)
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Niniejszy skrypt odróżnia się od wielu innych podręczników przede wszystkim kompletnością „opisu przypadków”. Autorzy przy przedstawianiu danego zagadnienia przygotowali również materiały do dyskusji w gronie studentów, pokazując tym samym właściwy kierunek rozmowy i zwracając uwagę na sposób rozumowania i interpretowania określonych kwestii z wykorzystaniem wiedzy z różnych dziedzin. Warto zaznaczyć, że dzięki temu studenci mają możliwość różnej interpretacji danych, a to oznacza, że zostanie spełniona jedna z ważnych zalet nauczania metodą PBL, polegająca na praktycznym zastosowaniu prezentowanej wiedzy w szerokim kontekście. Ponadto studenci pielęgniarstwa podczas zajęć będą doskonalić umiejętności współpracy w zespole, wymiany myśli, danych i informacji oraz krytycznego podejścia do analizowanego przypadku. Podręcznik ten można polecić jako doskonałe narzędzie dydaktyczne, rozwijające umiejętności samodzielnego poszukiwania i uporządkowania wiedzy z implementacją do praktyki zawodowej. Z recenzji dr hab. n. o zdr. Ewy Kupcewicz, prof. UWM
Szczegóły
Tytuł: Materiały do nauczania zdrowia publicznego na kierunku pielęgniarstwo metodą PBL (Problem Based Learning)Autor: Anna Piskorz, Anna Nowacka, Renata Wolfshaut-Wolak, Janusz Kołacz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323354871
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 116
Format: 16.5x24 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.198 kg