Strategia influencer marketingu
Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę
Wydawnictwo Naukowe PWN

Influencerzy zmieniają zasady gry. To oni kształtują trendy, wywołują viralowe szaleństwa i sprawiają, że produkty sprzedają się w minutę. Ale za każdym udanym filmem na TikToku, postem na Instagramie czy kampanią na YouTube stoi dobrze przemyślana strategia. Właśnie o tym jest ta książka. To praktyczny przewodnik po świecie, w którym autentyczność stała się walutą, a zaangażowana społeczność największą siłą marek. Gordon Glenister odsłania kulisy sukcesów: jak Estée Lauder przeznaczyła 75% swojego budżetu marketingowego na influencerów, jak Taylor Swift zamieniła fanów w dożywotnich ambasadorów marki, jak IBM wykorzystał własnych pracowników jako influencerów, zwiększając zasięgi firmy o setki procent. Znajdziesz tu wskazówki, jak wybrać odpowiednich twórców, prowadzić negocjacje, mierzyć realne efekty kampanii i uniknąć wpadek. To książka dla wszystkich, od właścicieli małych biznesów, którzy chcą rozwinąć skrzydła, po marketerów dużych marek szukających świeżych sposobów na dotarcie do odbiorców.
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Strategia influencer marketinguPodtytuł: Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę
Autor: Gordon Glenister
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301245603
Tytuł oryginału: Influencer Marketing Strategy
Tłumacz: Paziewska Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 376
Format: 17.6x25.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.76 kg