Nie ma drugiej takiej książki na światowym rynku wydawniczym. Nie ma też drugiego takiego autorytetu, jak Wally Olins. O nikim innym nie da się powiedzieć, że jest ojcem nowoczesnego brandingu i największym jego praktykiem. Marki zdominowały już praktycznie wszystkie pola ludzkiej działalności, a branding stał się umiejętnością niezbędną do odnoszenia sukcesów. Prawdziwa marka to przede wszystkim magnetyczna tożsamość, która na rynku owocuje atrakcyjną osobowością, a w ślad za nią wybitną reputacją i wizerunkiem. Zwykle, przy stosownej dozie szczęścia, dochodzi się do tego latami. Inteligentny branding może sprawić, że proces ten trwa krócej.
I o tym jest ta książka ? zwięzły, ale bardzo praktyczny i kompletny podręcznik profesjonalnego i skutecznego brandingu z polotem. Wyjaśnia, co to jest branding, jak działa, jak go wprowadzać i jak dzięki niemu zarabiać, budując przy okazji swoje rynkowe szlachectwo.
Książka uraduje tych, którzy się cenią, mają aspiracje, szukają sensu swoich wysiłków i wierzą w siebie: przedsiębiorców, menedżerów, studentów, twórców, prezydentów i burmistrzów miast, starostów i wójtów, działaczy i pasjonatów, ludzi kreatywnych. Wszystkich, którzy pracują dla jakiejś marki lub marzą o marce firmy, organizacji, miasta, gminy, projektu czy przedsięwzięcia. Książka jest dla ludzi, którzy chcą być w swoich dziedzinach prawdziwymi aktorami, a nie statystami, i stawiają na przyszłość wykuwaną na międzynarodowym rynku w konfrontacji z prawdziwą konkurencją.
I o tym jest ta książka ? zwięzły, ale bardzo praktyczny i kompletny podręcznik profesjonalnego i skutecznego brandingu z polotem. Wyjaśnia, co to jest branding, jak działa, jak go wprowadzać i jak dzięki niemu zarabiać, budując przy okazji swoje rynkowe szlachectwo.
Książka uraduje tych, którzy się cenią, mają aspiracje, szukają sensu swoich wysiłków i wierzą w siebie: przedsiębiorców, menedżerów, studentów, twórców, prezydentów i burmistrzów miast, starostów i wójtów, działaczy i pasjonatów, ludzi kreatywnych. Wszystkich, którzy pracują dla jakiejś marki lub marzą o marce firmy, organizacji, miasta, gminy, projektu czy przedsięwzięcia. Książka jest dla ludzi, którzy chcą być w swoich dziedzinach prawdziwymi aktorami, a nie statystami, i stawiają na przyszłość wykuwaną na międzynarodowym rynku w konfrontacji z prawdziwą konkurencją.
Szczegóły
Tytuł: Wally Olins Podręcznik brandinguAutor: Olins Wally
Wydawnictwo: IMP
Seria: MARKA DLA POLSKI
Kod paskowy: 9788392843504
ISBN: 978-83-928435-0-4
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 112
Format: 17.5x22.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.49 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Słownik peryfraz czyli wyrażeń omownych
Wydawnictwo Naukowe PWN
Na grzbiecie fali
O projektowaniu w złożonym świecie
O projektowaniu w złożonym świecie
Wydawnictwo SWPS