Zakamarki marki
(Audiobook)
Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swój
Helion
Zero teorii
Sama praktyka
Polski autor w polskich realiach
Najbardziej aktualna wiedza
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:
Silna marka
Strategia komunikacji marki
Identyfikacja wizualna
Nowy marketing
Case studies
Marketing to inwestycja udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!
Szczegóły
Tytuł: Zakamarki marki (Audiobook)Podtytuł: Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swój
Autor: Paweł Tkaczyk
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324655281
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 1
Format: 14.0x12.5cm
Oprawa: Plastikowa
Waga: 0.06 kg
Czas trwania: 5:44:26
Typ głównego nośnika: ACM
Ilość nośników: 1
Opis nośników:
1. Zakamarki marki (CD-MP3)
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Słownik peryfraz czyli wyrażeń omownych
Wydawnictwo Naukowe PWN