Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką.
Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego radio zmieni wszystko. Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego zginiesz, jeśli Twoja firma nie będzie obecna w internecie i jeśli nie zaczniesz handlować w sieci.
Zasada uczciwej wymiany leży u podstaw tworzenia się wszelkich społeczności ludzkich. Kiedy jesteś dla kogoś bezinteresownie miły, on także jest miły i zaczyna Cię lubić. Rozmawiacie, wymieniacie idee, tworzy się nić sympatii. To genialne w swej prostocie. I dokładnie tak samo przedstawia się sprawa z budowaniem relacji z klientami. Ta książka jest tak samo bezpretensjonalna i szczera jak zasada: coś fajnego za coś fajnego, bez oglądania się na zysk. Dowcipna i pełna przykładów z życia, ukazuje firmy, które rozwijają się dzięki stosowaniu zasad ekonomii wdzięczności w praktyce.
Szczegóły
Tytuł: Ekonomia wdzięczności Zasada wzajemności w biznesieAutor: Gary Vaynerchuk
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324647897
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Leszek Sielicki
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 304
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kretków Właściciele zabytki duszpasterze
Zysk i S-ka
Co widać i czego nie widać
Prohibita