Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji, czas zaprząc do pracy liczby, niech wreszcie działają na twoją korzyść. Ta książka odkryje przed Tobą tajniki najnowszych metod marketingu analitycznego, zaprezentuje Ci narzędzia do prowadzenia pomiarów marketingowych, pokaże metody obliczania zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) oraz techniki oceniania wartości klienta w cyklu życia (CLTV). Dowiesz się z niej również, jak korzystać z piętnastu kluczowych wskaźników, które pozwolą w sposób wymierny przedstawić wartość działań marketingowych oraz znacząco poprawić wyniki finansowe firmy. Odkryj czyste piękno zbiorów danych i zostań gwiazdą pragmatycznego marketingu.
Szczegóły
Tytuł: Marketing analityczny 15 wskaźników, które powinien znać każdy marketerAutor: Mark Jeffery
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324693368
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 320
Format: 16.8x23.8
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Marketing
Rebis
Media i komunikowanie masowe
Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Wydawnictwo Naukowe PWN