Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek

Onepress

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
37,00 PLN
Nasza cena
14,98 PLN
Oszczędzasz 60%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Co tysiąc głów, to nie jedna. Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów.

Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich... konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji. Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym dawcą komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno - zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców - i na odwrót.

Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i... nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu. Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki

Szczegóły

Tytuł: Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324663286
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 184
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.23 kg

Recenzje