Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie
Identyfikowanie, pomiar, usprawnianie

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.8x24.1cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
50,38 PLN



Przedsiębiorstwo dostosowujące się do wymagań dzisiejszego dynamicznego otoczenia może osiągnąć przewagę konkurencyjną jedynie na drodze ciągłych, systematycznych usprawnień. Takie podejście uzasadnia ideę zarządzania procesami przedsiębiorstwa. Opisywane w tej książce kompleksowe zarządzanie procesami obejmuje kilka elementów, z których najważniejsze to: - wyznaczenie kluczowych czynników sukcesu przedsiębiorstwa oraz zestawu celów strategicznych, z których wynikają cele procesów, wyodrębnienie funkcji właściciela procesu, czyli osoby zajmującej odpowiednią pozycję w organizacji, która ma obowiązek dbać o prawidłową realizację procesów i gwarantować podejmowanie działań doskonalących, - identyfikowanie oraz wizualizowanie realizowanych procesów - określenie jednostek funkcjonalnych, przez które proces przebiega, kolejnych działań wykonywanych w procesie oraz zasobów i informacji znajdujących się na wejściu i wyjściu procesu, przygotowanie zestawu mierników służącego do oceny skuteczności oraz efektywności procesów przedsiębiorstwa, czyli określenia w sposób całkowicie mierzalny wyników, jakie generują jego poszczególne procesy, - prowadzenie systematycznego i przemyślanego usprawniania procesów służącego ich lepszemu funkcjonowaniu. Powyższe zagadnienia uzupełnione są omówieniem roli i funkcji procesów w innych koncepcjach zarządzania, takich jak zarządzanie jakością, projektami oraz wiedzą i kapitałem intelektualnym.

Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie
Podtytuł: Identyfikowanie, pomiar, usprawnianie
Autor: Skrzypek Elżbieta, Hofman Mariusz
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788375267105
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 180
Format: 16.8x24.1cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg

Recenzje