Badania rynku
Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe

BC Edukacja

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.5x23.6cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
38,00 PLN
Nasza cena
25,07 PLN



Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć. Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów: - rozpoznanie właściwego problemu badawczego - sporządzenie planu badań - gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych - kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa - sporządzenie raportu i prezentacja wyników - ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji - wzdrożenie podjętej decyzji

Szczegóły

Tytuł: Badania rynku
Podtytuł: Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe
Autor: Pfaff Dietmar
Wydawnictwo: BC Edukacja
Seria: ABC PROFESJONALISTY
ISBN: 9788361655886
Tytuł oryginału: Martktforschung. Wie Sie Erfolg versprechende Zielgruppen finden
Język oryginału: niemiecki
Tłumacz: Goebel Urszula
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 184
Format: 16.5x23.6cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.26 kg

Recenzje