Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.
Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.
Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:
- rozpoznanie właściwego problemu badawczego
- sporządzenie planu badań
- gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych
- kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa
- sporządzenie raportu i prezentacja wyników
- ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji
- wzdrożenie podjętej decyzji
Szczegóły
Tytuł: Badania rynkuPodtytuł: Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe
Autor: Pfaff Dietmar
Wydawnictwo: BC Edukacja
Seria: ABC Profesjonalisty
ISBN: 9788361655886
Tytuł oryginału: Martktforschung. Wie Sie Erfolg versprechende Zielgruppen finden
Język oryginału: niemiecki
Tłumacz: Goebel Urszula
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 184
Format: 16.5x23.6cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.26 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
O obrotach ciał niebieskich
Jirafa Roja
Studnie przodków
Kobra
Samoleczenie wzroku metodą Batesa
Wydawnictwo EJB
Długi dzień
Atut
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 2
Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 3 Struktura i funkcje świadomości
Wydawnictwo Naukowe PWN
Badania rynkowe po polsku
CeDeWu
Spowiedź heretyka
Sacrum Profanum
Sacrum Profanum
G+J Gruner+Jahr Polska