Badania rynkowe po polsku

CeDeWu

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 14.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,00 PLN
Nasza cena
33,45 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Badania rynkowe - ważny temat dla wszystkich, których losy zawodowe są jakkolwiek związane z marketingiem, reklamą, mediami czy sprzedażą, a także dla absolwentów i studentów nauk społecznych: socjologii, psychologii, ale również politologii i innych kierunków, w tym nauk ekonomicznych i ścisłych. To z grona tych osób najczęściej wywodzą się badacze rynku - pracownicy instytutów badawczych i firm korzystających z ich usług. Książka ta to poradnik, który podpowiada, jak badania rynkowe wpisują się w kompleksowy proces planowania marketingowego. Pozwoli na wyrobienie sobie zdania co do doboru metod badawczych. Odpowiada też na konkretne pytania, a wśród nich: - Jak badać potencjał rynku i szacować wielkość niszy rynkowej - Jak wyznaczać elastyczność cenową - Jak oceniać kondycję marki - Jakimi sposobami bada się skuteczność reklamy - Na czym polegają badania mediów - Jakimi metodami można przeprowadzić te wszystkie rodzaje badań A co interesującego z badań rynkowych może czerpać tzw. "zwykły człowiek", niezwiązany zawodowo z żadną z powyższych dziedzin Także ten temat został zasygnalizowany w książce. Nie można bowiem pominąć ważnej roli badań politycznych i badań opinii, dostarczających nam wszystkim wiedzy o tzw. klimacie opinii publicznej. Słowem - o badaniach rynkowych mówimy zwięźle, po prostu i po polsku!

Szczegóły

Tytuł: Badania rynkowe po polsku
Autor: Izabella Anuszewska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375563085
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 138
Format: 14.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.21 kg

Recenzje