Badania rynkowe - ważny temat dla wszystkich, których losy zawodowe są jakkolwiek związane z marketingiem, reklamą, mediami czy sprzedażą, a także dla absolwentów i studentów nauk społecznych: socjologii, psychologii, ale również politologii i innych kierunków, w tym nauk ekonomicznych i ścisłych. To z grona tych osób najczęściej wywodzą się badacze rynku - pracownicy instytutów badawczych i firm korzystających z ich usług.
Książka ta to poradnik, który podpowiada, jak badania rynkowe wpisują się w kompleksowy proces planowania marketingowego. Pozwoli na wyrobienie sobie zdania co do doboru metod badawczych.
Odpowiada też na konkretne pytania, a wśród nich:
- Jak badać potencjał rynku i szacować wielkość niszy rynkowej
- Jak wyznaczać elastyczność cenową
- Jak oceniać kondycję marki
- Jakimi sposobami bada się skuteczność reklamy
- Na czym polegają badania mediów
- Jakimi metodami można przeprowadzić te wszystkie rodzaje badań
A co interesującego z badań rynkowych może czerpać tzw. "zwykły człowiek", niezwiązany zawodowo z żadną z powyższych dziedzin Także ten temat został zasygnalizowany w książce. Nie można bowiem pominąć ważnej roli badań politycznych i badań opinii, dostarczających nam wszystkim wiedzy o tzw. klimacie opinii publicznej.
Słowem - o badaniach rynkowych mówimy zwięźle, po prostu i po polsku!
Szczegóły
Tytuł: Badania rynkowe po polskuAutor: Izabella Anuszewska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375563085
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 138
Format: 14.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.21 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 2
Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 3 Struktura i funkcje świadomości
Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 4
Psychologia osobowości
Psychologia osobowości
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oczami psa
Co psy wiedzą, myślą i czują
Co psy wiedzą, myślą i czują
Czarna Owca
Spowiedź heretyka
Sacrum Profanum
Sacrum Profanum
G+J Gruner+Jahr Polska