Ideologie codzienności to druga książka serii Oblicza Komunikacji poświęcona problemom ideologii. Wrocławscy lingwiści zaprosili do udziału w niej reprezentantów różnych dziedzin wiedzy, których artykuły (w sumie 33 teksty) tworzą interdyscyplinarną perspektywę badań relacji zachodzących w obszarze język - komunikacja - ideologia. Prace składające się na tom, zebrane w czterech grupach tematycznych: Polityka - media - społeczeństwo, Religia, Reklama oraz Płeć w kulturze masowej, są cennym przyczynkiem w dyskusji nad rolą ideologii i mediów we współczesnej kulturze.
Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego - Wydawnictwo "Szermierz" sp. z o.o. w likwidacji
plac Uniwersytecki 15
50-137 Wrocław (PL)
tel: 71 375 24 74
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Ideologie codziennościWydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Seria: Oblicza komunikacji
ISBN: 9788322930908
ISSN: 02396661
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 340
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.57 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Polaków rozmowy o polityce
Prószyński i S-ka
Niezwykłe biografie
G+J Gruner+Jahr Polska
Izrael oswojony
Muza