Media i polityka Relacje i współzależności

UMCS

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 24.0x16.9
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
50,00 PLN
Nasza cena
45,48 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 35,40 zł



Relacje i współzależności między mediami i polityką są przedmiotem coraz większego zainteresowania, zwłaszcza badaczy podejmujących wątki z pogranicza politologii i medioznawstwa. Ideowe założenia dotyczące współdziałania środków masowego przekazu i sfery polityki w systemie demokratycznym weryfikowane są współczesną rzeczywistością, w której znaczącą rolę odgrywają zjawiska mediatyzacji polityki i polityzacji mediów. Książka jest zbiorem studiów, których celem jest uchwycenie szeroko pojętych relacji i współzależności występujących na linii media - polityka, polityka - media. Autorzy w swych rozważaniach ukazują wielopłaszczyznowe spojrzenie na różnorodne aspekty powiązań sfery środków masowego przekazu i polityki. Wątki podejmowane przez badaczy prezentowane są zarówno przez pryzmat ustaleń teoretycznych, jak i autorskich badań empirycznych. Zaproponowany podział monografii na cztery części, kolejno: "Demokracja medialna i zarządzanie w mediach"; "Media, polityka i opinia publiczna"; "Media i marketing polityczny"; "Medialny wizerunek polityka", jest rezultatem wieloaspektowego ujęcia przez badaczy relacji i współzależności między mediami i polityką. W zamyśle niniejsza książka ma dostarczyć czytelnikowi wiedzy na temat wzajemnych relacji łączących sferę polityki z mediami masowymi, jednocześnie stanowiąc przyczynek i inspirację do refleksji, dyskusji i dalszych dociekań, nie wyczerpując tym samym prezentowanych zagadnień.

Szczegóły

Tytuł: Media i polityka Relacje i współzależności
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377844571
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 384
Format: 24.0x16.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.73 kg
Redakcja: Adamik-Szysiak Małgorzata

Recenzje