Czas celebrytów Mediatyzacja życia publicznego

Difin

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 16.0x23.0
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
86,20 PLN
Nasza cena
78,34 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska, Uniwersytet Wrocławski: Dawno nie miałam przyjemności opiniować tak interesującej lektury. Jest to nowatorska praca, która wpisuje się w lukę badawczą w polskich naukach społecznych, w obszarze socjologii, kulturoznawstwa i nauk o mediach. Pod względem merytorycznym mamy dojrzałą, samodzielną i niezwykle wartościową monografię, która z nadmiarem spełnia wymagania rozprawy habilitacyjnej. Autorka doskonale zna literaturę przedmiotu, świetnie się w niej porusza, potrafi analitycznie i krytycznie się do niej odnieść. dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Uniwersytet Jagielloński: (...) to wartościowy przegląd koncepcji mediatyzacji i celebrytyzacji. Zawiera też ciekawą autorską koncepcję powiązania tych terminów i usytuowania ich na tle kultury ponowoczesnej. Książka ma sporą wartość poznawczą, może się okazać użyteczna dla studentów dziennikarstwa, teorii komunikowania, socjologii mediów, a także dla dziennikarzy i dla wszystkich czytelników zainteresowanych problematyką współczesnych mediów.

Szczegóły

Tytuł: Czas celebrytów Mediatyzacja życia publicznego
Autor: Małgorzata Molęda-Zdziech
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376417981
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 444
Format: 16.0x23.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.68 kg

Recenzje