prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska, Uniwersytet Wrocławski:
Dawno nie miałam przyjemności opiniować tak interesującej lektury. Jest to nowatorska praca, która wpisuje się w lukę badawczą w polskich naukach społecznych, w obszarze socjologii, kulturoznawstwa i nauk o mediach. Pod względem merytorycznym mamy dojrzałą, samodzielną i niezwykle wartościową monografię, która z nadmiarem spełnia wymagania rozprawy habilitacyjnej. Autorka doskonale zna literaturę przedmiotu, świetnie się w niej porusza, potrafi analitycznie i krytycznie się do niej odnieść.
dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Uniwersytet Jagielloński:
(...) to wartościowy przegląd koncepcji mediatyzacji i celebrytyzacji. Zawiera też ciekawą autorską koncepcję powiązania tych terminów i usytuowania ich na tle kultury ponowoczesnej. Książka ma sporą wartość poznawczą, może się okazać użyteczna dla studentów dziennikarstwa, teorii komunikowania, socjologii mediów, a także dla dziennikarzy i dla wszystkich czytelników zainteresowanych problematyką współczesnych mediów.
Szczegóły
Tytuł: Czas celebrytów Mediatyzacja życia publicznegoAutor: Małgorzata Molęda-Zdziech
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376417981
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 444
Format: 16.0x23.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.68 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Dwulatki i trzylatki w przedszkolu i domu
Jak świadomie je wychowywać i uczyć
Jak świadomie je wychowywać i uczyć
Bliżej Przedszkola
Dzieciństwo we współczesnej Polsce
Charakter przemian
Charakter przemian
ŻAK Wydawnictwo Akademickie
Dobre maniery w przedwojennej Polsce
Savoir-vivre - Zasady - Gafy
Savoir-vivre - Zasady - Gafy
Dom Wydawniczy PWN
Dysleksja u osób dorosłych
Impuls