Ekonometria przestrzenna jest pierwszym w Polsce opracowaniem, które w tak szerokim zakresie omawia nowoczesne metody i modele ekonometrii przestrzennej. Obok zagadnień z zakresu geostatystyki i statystyki przestrzennej porusza problemy z zakresu koncentracji i specjalizacji w przestrzennych analizach ekonomicznych, analiz strukturalno- geograficznych czy nowej ekonomii geograficznej. Najważniejszą część opracowania stanowi wykład z podstawowych modeli regresji przestrzennej oraz metod estymacji i weryfikacji ekonometrycznych modeli przestrzennych. Zagadnienia te nie były dotąd poruszane w żadnej publikacji książkowej w Polsce, w tak szerokim zakresie.
Podręcznikiem zainteresują się: pracownicy naukowi i dydaktyczni oraz studenci wszystkich kierunków ekonomicznych i zarządzania, a w szczególności: gospodarki przestrzennej, informatyki i ekonometrii, ekonomii, logistyki, zarządzania i marketingu.
Szczegóły
Tytuł: Ekonometria przestrzennaPodtytuł: Metody i modele analizy danych przestrzennych
Wydawnictwo: C. H. Beck
ISBN: 9788325511227
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 360
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.59 kg
Redakcja: Suchecki Bogdan
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Badanie rynku
Jak zrozumieć konsumenta
Jak zrozumieć konsumenta
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing 5.0.
Technologie Next Tech
Technologie Next Tech
MT Biznes