To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.
?Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?? to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.
Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych ? zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
Szczegóły
Tytuł: Badanie rynkuPodtytuł: Jak zrozumieć konsumenta
Autor: Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301217594
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 736
Format: 21.0x29.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.76 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Marketing 5.0.
Technologie Next Tech
Technologie Next Tech
MT Biznes
Legendy Warszawskie Antologia
Muzeum Warszawy