Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.8x23.8cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
54,90 PLN
Nasza cena
37,85 PLN



Podręcznik akademicki adresowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach i ich komunikacją ze społeczeństwem. Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez public relations. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego i dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego.

Szczegóły

Tytuł: Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116000501
ISBN: 9788301160005
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 363
Format: 16.8x23.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg

Recenzje