Podręcznik akademicki adresowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR.
Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach i ich komunikacją ze społeczeństwem.
Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez public relations. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego i dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego.
Szczegóły
Tytuł: Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwojuWydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116000501
ISBN: 9788301160005
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 363
Format: 16.8x23.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Public Relations Teoria praktyka perspektywy
Studio Emka
Sprawa Lecha Wałęsy
Zysk i S-ka
Następna dekada
Literackie
Public Relations
Wolters Kluwer
O obrazach i widzeniu
Antologia tekstów
Antologia tekstów
Universitas
Tajne akta S.
Zysk i S-ka