Badania marketingowe
Teoria i praktyka

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
52,89 PLN



Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.

Szczegóły

Tytuł: Badania marketingowe
Podtytuł: Teoria i praktyka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301154622
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 494
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.79 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: