Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarządczym i społecznym.. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania współczesnych koncepcji zarządzania w dążeniu do doskonałości w zarządzaniu jakością. Lektura książki umożliwia zapoznanie się z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnień w stopniu wystarczającym do poznania ich istoty oraz znaczenia dla realizacji zasad zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
Autorka omawia m.in.:
pojęcie doskonałości w ujęciu prakseologicznym i filozoficznym,
zarządzanie jakością w filozofii TQM oraz normie PN-EN ISO 9000:2006,
podejście systemowe oraz procesowe,
związki z koncepcjami: społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, nowego zarządzania publicznego oraz zarządzania wiedzą, projektami i wartością,
europejskie modele Nagród Jakości.
Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów na kierunkach zarządzania i zarządzania produkcją. Powinna również stanowić wartościową lekturę dla wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw oraz pełnomocników systemów zarządzania jakością zainteresowanych rozwojem wiedzy o jakości.
Autorka omawia m.in.:
pojęcie doskonałości w ujęciu prakseologicznym i filozoficznym,
zarządzanie jakością w filozofii TQM oraz normie PN-EN ISO 9000:2006,
podejście systemowe oraz procesowe,
związki z koncepcjami: społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, nowego zarządzania publicznego oraz zarządzania wiedzą, projektami i wartością,
europejskie modele Nagród Jakości.
Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów na kierunkach zarządzania i zarządzania produkcją. Powinna również stanowić wartościową lekturę dla wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw oraz pełnomocników systemów zarządzania jakością zainteresowanych rozwojem wiedzy o jakości.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałościAutor: Szczepańska Katarzyna
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788325516000
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 432
Format: 16.5x23.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.69 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Słuchaj i mów Niemiecki podstawy
LektorKlett
Atlas Świata
Pascal
Czas honoru
Zwierciadło
Muzyka wobec rewolucji druku
Przemiany w kulturze muzycznej XVI wieku
Przemiany w kulturze muzycznej XVI wieku
Wydawnictwo Naukowe UMK