Podręcznik został napisany zgodnie z programem nauczania oraz ze standardami wymagań egzaminacyjnych do przedmiotu technik żywienia i gospodarstwa domowego nr 321[10]MEN/2009.02.02. Treści zawarte w podręczniku zawierają informacje niezbędne do założenia i prowadzenia przedsiębiorstwa gastronomicznego. W pozycji zawarto najnowsze uregulowania prawne. Podręcznik zawiera treści z wielu dziedzin, m.in. z: ekonomii i prawa, marketingu, pracy biurowej, rachunkowości oraz gastronomii. Wiedza uzyskana dzięki tej książce ma walory praktyczne. Przykłady zawarte w tej publikacji zostały zaczerpnięte z materiałów wewnętrznych przedsiębiorstwa gastronomicznego funkcjonującego na rynku. Uwzględniono więc realia rynkowe, z jakimi spotyka się na co dzień firma, która działa w tej branży. Całość podręcznika została podzielona na siedem rozdziałów, w których omówiono zagadnienia z różnych dziedzin nauki.
Rozdział 1. zawiera podstawowe informacje związane z prowadzeniem działalności gospodarczej w realiach gospodarki rynkowej. Zagadnienia związane z majątkiem firmy, jego finansowaniem oraz obowiązującą dokumentacją zawarte są w rozdziale 2. Cennym uzupełnieniem tego rozdziału są również przykłady i ćwiczenia pokazujące, jak gospodarować w firmie, aby osiągnąć zyski. Jak sprzedać swoje produkty, czyli zagadnienia marketingu w gastronomii zostały omówione w rozdziale trzecim. Zarządzanie przedsiębiorstwem gastronomicznym z uwzględnieniem czynników ludzkiego i organizacyjnego stanowi tematykę rozdziału 4. i 5. Ostatnie dwa rozdziały zostały poświęcone rynkowi pracy i procesom integracyjnym w różnych wymiarach.
Rozdział 1. zawiera podstawowe informacje związane z prowadzeniem działalności gospodarczej w realiach gospodarki rynkowej. Zagadnienia związane z majątkiem firmy, jego finansowaniem oraz obowiązującą dokumentacją zawarte są w rozdziale 2. Cennym uzupełnieniem tego rozdziału są również przykłady i ćwiczenia pokazujące, jak gospodarować w firmie, aby osiągnąć zyski. Jak sprzedać swoje produkty, czyli zagadnienia marketingu w gastronomii zostały omówione w rozdziale trzecim. Zarządzanie przedsiębiorstwem gastronomicznym z uwzględnieniem czynników ludzkiego i organizacyjnego stanowi tematykę rozdziału 4. i 5. Ostatnie dwa rozdziały zostały poświęcone rynkowi pracy i procesom integracyjnym w różnych wymiarach.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (Polska)
tel: 228514561
email: info@difin.pl
Szczegóły
Tytuł: Przedsiębiorstwo gastronomiczne. Podręcznik. Technikum, szkoła policealnaAutor: Barbara Kozłecka, Krystyna Osowska
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376414454
Kategoria: Podręczniki
Liceum » Klasa 1
Liceum » Klasa 2
Liceum » Klasa 3
Technikum » Klasa 1
Technikum » Klasa 2
Technikum » Klasa 3
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 1
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 2
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 3
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 288
Format: 16 x 23 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.43 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
Media Rodzina
Menedżer gastronomii Część 1 i 2
MOJA Consulting
Nie zapomnij o mnie
W.A.B.