Badania fokusowe, inaczej zogniskowane wywiady grupowe, to jedna z najbardziej popularnych metod badawczych, stosowanych szeroko w badaniach socjologicznych, psychologicznych i marketingowych. Autorka w książce pokazuje, jak zaplanować i efektywnie przeprowadzić takie badania. Daje wskazówki, jak zapanować nad dyskusją w grupie, a także przedstawia możliwości i ograniczenia tej konkretnej metody badawczej.
Rosaline Barbour ? profesor University of Dundee, gdzie zajmuje się zdrowiem publicznym. Autorka wielu publikacji na temat metod badań jakościowych, zwłaszcza zastosowania grup fokusowych w badaniach medycznych.
Szczegóły
Tytuł: Badania fokusoweAutor: Rosaline Barbour
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: Niezbędnik Badacza
Kod paskowy: 978830116539001
ISBN: 9788301165390
Tytuł oryginału: Doing Focus Groups.
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Komorowska Barbara
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 272
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Metodologia badań psychologicznych
Wydawnictwo Naukowe PWN
Jakościowe metody badań marketingowych
Jak zrozumieć konsumenta
Jak zrozumieć konsumenta
Wydawnictwo Naukowe PWN
Badania rynkowe po polsku
CeDeWu
Projektowanie badania jakościowego
Wydawnictwo Naukowe PWN
Analizowanie danych jakościowych
Wydawnictwo Naukowe PWN
Badania jako Podstawa Projektowania User Experience
Wydawnictwo Naukowe PWN