Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka. Autor, wybitny psycholog społeczny, wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzając je w powszechnie uznawanych teoriach współczesnej psychologii.
Szczegóły
Tytuł: Psychologiczne mechanizmy reklamyAutor: Doliński Dariusz
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374893442
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 320
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.66 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia kobiety
Rebis
Psychologia społeczna
Scholar
Wielki słownik frazeologiczny PWN z przysłowiami
Wydawnictwo Naukowe PWN
Przyjaciółka z młodości
Literackie