Psychologiczne mechanizmy reklamy

GWP

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,90 PLN
Nasza cena
32,99 PLN



Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka. Autor, wybitny psycholog społeczny, wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzając je w powszechnie uznawanych teoriach współczesnej psychologii.

Szczegóły

Tytuł: Psychologiczne mechanizmy reklamy
Autor: Doliński Dariusz
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374893442
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 320
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.66 kg

Recenzje