"To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą."
To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne.
Jerzy Bralczyk - profesof językoznawca, wykłada na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Autor książek o języku publicznym.
To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne.
Jerzy Bralczyk - profesof językoznawca, wykłada na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Autor książek o języku publicznym.
Szczegóły
Tytuł: Język na sprzedażPodtytuł: czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka
Autor: Jerzy Bralczyk
Wydawnictwo: GWP
Seria: EKONOMIA I ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788374891882
Języki: polski
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 151
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.4 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wiedźmin Tom 3 Krew elfów
SuperNowa
Wiedźmin Tom 4 Czas pogardy
SuperNowa
Copywriting
Jak sprzedawać słowem
Jak sprzedawać słowem
Samo Sedno