Copywriting
Jak sprzedawać słowem

Samo Sedno

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
26,54 PLN
Oszczędzasz 34%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



?No to Frugo?, ?Żubr występuje w puszczy?, ?Zawsze Coca-Cola? czy ?Nike. Just do it!? to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę! - Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu. - Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet). - Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem. - Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym. - Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.

Szczegóły

Tytuł: Copywriting
Podtytuł: Jak sprzedawać słowem
Autor: Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
Wydawnictwo: Samo Sedno
ISBN: 9788377883006
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 208
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.344 kg

Recenzje