?No to Frugo?, ?Żubr występuje w puszczy?, ?Zawsze Coca-Cola? czy ?Nike. Just do it!? to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!
- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.
Szczegóły
Tytuł: CopywritingPodtytuł: Jak sprzedawać słowem
Autor: Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
Wydawnictwo: Samo Sedno
ISBN: 9788377883006
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 208
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.344 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zarządzanie czasem
MT Biznes
Mądrzej, szybciej, lepiej
Sekret efektywności
Sekret efektywności
Wydawnictwo Naukowe PWN
Biblia copywritingu
Helion