Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast jest poradnikiem, który niezależnie od zajęć może spełniać funkcję kursu doskonalącego umiejętności komunikacyjne. Czytelnik z łatwością samodzielnie odnajdzie w nim logikę, a dzięki ćwiczeniom i testom będzie w stanie weryfikować pozyskaną wiedzę. Książka była współtworzona przez osoby zajmujące się komunikacją marketingową, pracujące w sposób twórczy ze słowem na co dzień (udzielając wywiadów, komentując, wyrażając opinię lub dzieląc się swoimi sposobami pozyskiwania inspiracji). W publikacji wypowiedzi udzielili m.in. przedstawiciele korporacji, agencji reklamowych, public relations, full service, eventowych i brandingowych, domów produkcyjnych, instytucji badawczych i uczelni, a także freelancerzy, blogerzy i dziennikarze. Dzięki ich komentarzom zawód copywritera został przedstawiony z wielu perspektyw: twórcy, zleceniodawcy, partnera w projekcie. Pozwoliło to również na poruszenie zagadnień związanych z codzienną pracą tekściarza, takich jak: poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, wyznaczanie granic ingerencji w dzieło, autopromocja. W efekcie powstało kompendium praktycznej wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, przeznaczone dla wszystkich osób, chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.
Szczegóły
Tytuł: Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowejAutor: Magdalena Jaworowicz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379309467
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 272
Format: 15.9x23.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.428 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Copywriting
Jak sprzedawać słowem
Jak sprzedawać słowem
Samo Sedno
Zarządzanie czasem
MT Biznes
Mądrzej, szybciej, lepiej
Sekret efektywności
Sekret efektywności
Wydawnictwo Naukowe PWN
Biblia copywritingu
Helion