Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!
Jak myślisz, kiedy powstała reklama Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.
Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.
Pisz i bogać się!
Szczegóły
Tytuł: Biblia copywritinguAutor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328327009
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 192
Format: 14.0x20.6
Oprawa: Miękka
Waga: 0.236 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wszystkie wiersze
Literackie
Drive
Kompletnie nowe spojrzenie na motywację
Kompletnie nowe spojrzenie na motywację
Studio Emka
Narratologia
Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
Wydawnictwo Naukowe PWN
Porozmawiajmy o komunikacji
Mów pisz prezentuj skutecznie
Mów pisz prezentuj skutecznie
Słowa i Myśli
Content marketing i social media
Jak przyciągnąć klientów
Jak przyciągnąć klientów
Wydawnictwo Naukowe PWN
CONTENT. Elementarna cząstka marketingu
Znak Horyzont